customer satisfaction survey-

فرم رضایت مشتریان

همواره یکی از بهترین روش‌ها جهت افزایش رضایت مشتریان و نیز بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و همچنین خلق ایده های نو استفاده از نظرات و پیشنهادات مشتریان است. بدین منظور شرکت رایتک بر اساس تعهد خود به بهبود کیفیت محصولات و خدمات و نیز به دلیل الزامات استاندارد ISO 9001:2008  فرم هایی جهت آگاهی از نظرات و پیشنهادات مشتریان عزیز در هنگام تحویل کالاها و یا پایان پروژه‌ها و نیز پس از پایان دوره گارانتی ( بر اساس زمان و شرایط  دوره گارانتی ) طراحی نموده است و خود را ملزم می داند که از نظرات و پیشنهادات تمامی مشتریان گرامی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات استفاده نماید. لازم به ذکر است که همکاران ما در واحد فروش هنگام تحویل تجهیزات و یا در پایان پروژه فرم‌های فوق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین کاربران عزیز در صورت عدم دسترسی به فرم های فوق بدلیل گردش اداری چنین فرم هایی می توانید از طریق لینک های زیر جهت دانلود این فرم ها استفاده کرده و پس از تکمیل به شماره 50 19 63 88-021 فکس و یا به نشانی info@raitec.ir ایمیل فرمایند.

 

فرم نظر خواهی از مشتریان پس از تحویل محصولات و یا پایان پروژه:

 (122KB)

فرم نظر خواهی از مشتریان پس از پایان دوره گارانتی محصولات:

 (95.7KB)