پانل تامین گاز استیلن تک مرحله ای تک ورودی/دو ورودی

پانل تامین گاز  استیلن مدل SMD200-29 تعداد ورودی: تک ورودی فشار ورودی: 18bar فشار خروجی: 1.5bar تجهیزات جانبی: گیج فشار ورودی و خروجی/ شیر اطمینان/ شیر قطع و وصل ورودی/ شعله خفه کن/ امکان نصب شلنگ قابل انعطاف و سیستم آلارام اتمام گاز پانل تامین گاز  استیلن مدل BMD200-29 تعداد ورودی: دو ورودی فشار ورودی: 18bar فشار خروجی: 1.5bar تجهیزات جانبی: گیج فشار ورودی و خروجی/ شیر اطمینان/ شیر قطع و وصل ورودی (2 عدد)/ شعله خفه کن/ امکان نصب شلنگ قابل انعطاف و سیستم آلارام اتمام گاز

پانل تامین گاز استیلن تک ورودی و دو ورودی ساخت شرکت GCE آلمان

این محصولات در دو سری SMD200-29 و BMD200-29 طراحی و ساخته شده اند. این پانل به منظو تامین گاز استیلن در سیستم مرکزی انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین استفاده این پانل ها جهت تامین گاز دستگاه جذب اتمی (AA) می باشد.

بدلیل خصوصیات و خطرات گاز استیلن و همچنین استفاده این گاز به عنوان گاز سوختنی در دستگاه های آنالایزر، پانل های تامین این گاز می بایست امکانات خاص خود را داشته باشند.

از مهم ترین تجهیزاتی که می بایست در این پانل ها تعبیه گردد، شعله خفه کن (Flash Back Arrestor) است. در صورت آتش گرفتن گاز در نقطه مصرف به دلیل وجود شعله خفه کن در این پانل ها به هیچ عنوان شعله به درون سیلندر باز نمی گردد و به همین دلیل از انفجار سیلندر گاز استیلن جلوگیری می شود.

تجهیزات کاهش فشار در این پانل ها مخصوص فشار کاری سیلندر گاز استیلن که در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد ۱۸ بار است، تعبیه و طراحی شده اند. ماکسیمم فشار خروجی این پانل ها  1.5 بار است.

مدل SMD200-29 یک پانل تک ورودی بوده و فرآیند تعویض سیلندر در این پانل به صورت دستی می باشد.

مدل BMD200-29 یک پانل دو ورودی بوده و در زمان اتمام ذخیره گاز در یکی از ورودی ها کاربران می بایست به صورت دستی ورودی رگلاتور را از سیلندر خالی به پر تعویض نمایند. همچنین در این مدل امکان نصب سیستم آلارم بوده و در زمان اتمام گاز در هریک از ورودی ها، یک آلارام به اتاق کنترل ارسال می گردد تا کاربران نسبت به تعویض ورودی گاز و سیلندر خالی اقدام نمایند.

برای اتصال سیلندر گاز به پانل می بایست از شلنگ های قابل انعطاف (Flexible Hose) مخصوص گاز استیلن استفاده شود.

  • تک مرحله ای
  • مخصوص گاز استیلن
  • جهت استفاده در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی

جهت آشنایی با رگلاتورهای گاز به بخش مقالات مراجعه نمایید.

نحوه تغییر فشار

تک مرحله ای

جنس بدنه

برنجی

جنس دیافراگم

لاستیکی (Rubber)