پانل تامین گاز استیلن نیمه اتوماتیک دو مرحله ای دو ورودی

پانل تامین گاز  استیلن مدل BMD202-39 تعداد ورودی: تک ورودی

فشار ورودی:0 تا 40bar

فشار خروجی: 1.5bar تجهیزات جانبی: گیج فشار ورودی و خروجی/ شیر اطمینان/ شیر قطع و وصل ورودی/ شیر قطع و وصل خروجی/ شعله خفه کن/ امکان نصب شلنگ قابل انعطاف و سیستم آلارام اتمام گاز

پانل نیمه اتوماتیک تامین گاز استیلن، دو مرحله ای مدل BMD202-39 ساخت شرکت GCE آلمان

پانل نیمه اتوماتیک تامین گاز استیلن مدل BMD202-39 به منظو تامین گاز استیلن در سیستم مرکزی انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. تامین گاز در این پانل ۲۴ ساعته بوده و مناسب برای مراکزی است که نمی خواهند جریان گاز استیلن به دلیل اتمام گاز در سیستم قطع شود. بیشترین استفاده این پانل ها جهت تامین گاز دستگاه جذب اتمی (AA) می باشد.

بدلیل خصوصیات و خطرات گاز استیلن و همچنین استفاده این گاز به عنوان گاز سوختنی در دستگاه های آنالایزر، پانل های تامین این گاز می بایست امکانات خاص خود را داشته باشند.

از مهم ترین تجهیزاتی که می بایست در این پانل ها تعبیه گردد، شعله خفه کن (Flash Back Arrestor) است. در صورت آتش گرفتن گاز در نقطه مصرف به دلیل وجود شعله خفه کن در این پانل ها به هیچ عنوان شعله به درون سیلندر باز نمی گردد و به همین دلیل از انفجار سیلندر گاز استیلن جلوگیری می شود.

نحوه تعویض ورودی گاز در پانل نیمه اتوماتیک تامین گاز استیلن مدل BMD202-39 به صورت نیمه اتوماتیک است. در صورتی که سیلندر گاز ورودی اول تمام شود، پانل به صورت اتوماتیک ورودی را به سیلندر پر تغییر می دهد. در زمان اتمام گاز در یکی از ورودی ها، بدلیل نصب سیستم آلارام (تجهیزات جانبی) اتمام گاز بر روی این پانل، یک آلارام برای اتاق کنترل ارسال می گردد تا کاربران نسبت به تعویض سیلندر خالی و همچنین تغییر وضعیت دستگیره سیستم نیمه اتوماتیک اقدام نمایند.

تجهیزات کاهش فشار در این پانل ها مخصوص فشار کاری سیلندر گاز استیلن که در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد ۱۸ بار است، تعبیه و طراحی شده اند. ماکسیمم فشار خروجی این پانل ها  1.5 بار است.

برای اتصال سیلندر گاز به پانل می بایست از شلنگ های قابل انعطاف (Flexible Hose) مخصوص گاز استیلن استفاده شود.

  • دو مرحله ای
  • مخصوص گاز استیلن
  • جهت استفاده در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی

جهت آشنایی با رگلاتورهای گاز به بخش مقالات مراجعه نمایید.

نحوه تغییر فشار

دو مرحله ای

جنس بدنه

برنجی

جنس دیافراگم

لاستیکی (Rubber)