پانل تامین گاز نیمه اتوماتیک دو مرحله ای دو ورودی سری BMD322

در تمامی این مدل ها تعویض سیلندر به صورت نیمه اتوماتیک انجام می گردد.

پانل تامین گاز مدل BMD322-34

فشار ورودی: 230bar، 3300psi

فشار خروجی: 6bar/10.5bar

تجهیزات جانبی: امکان نصب شلنگ قابل انعطاف/ گیج فشار ورودی (دو عدد) و خروجی/ شیر اطمینان/ شیر قطع و وصل ورودی (دو عدد)/ امکان نصب سیستم آلارم اتمام گاز

پانل تامین گاز مدل BMD322-35

فشار ورودی: 230bar، 3300psi

فشار خروجی: 6bar/10.5bar

تجهیزات جانبی: امکان نصب شلنگ قابل انعطاف/ گیج فشار ورودی (دو عدد) و خروجی/ شیر اطمینان/ پرج بوسیله گاز فرآیند (دو عدد)/شیر قطع و وصل ورودی (دو عدد)/ امکان نصب سیستم آلارم اتمام گاز

پانل تامین گاز مدل BMD322-39

فشار ورودی: 230bar، 3300psi

فشار خروجی: 6bar/10.5bar

تجهیزات جانبی: امکان نصب شلنگ قابل انعطاف/ گیج فشار ورودی (دو عدد) و خروجی/ شیر اطمینان/ پرج بوسیله گاز خنثی (دو عدد)/شیر قطع و وصل ورودی (دو عدد)/ امکان نصب سیستم آلارم اتمام گاز

پانل تامین گاز نیمه اتوماتیک سری BMD322 ساخت شرکت GCE آلمان

پانل تامین های گاز نیمه اتوماتیک دو مرحله ای سری BMD322 به منظور مصارف زیاد و دائمی گاز طراحی و ساخته شده اند. این پانل ها به منظور تنظیم دقیق فشار خروجی طراحی شده اند. سیستم تعویض سیلندر در این پانل ها به صورت نیمه اتوماتیک انجام می شود.

تفاوت پانل های نیمه اتوماتیک سری BMD320 و BMD322 در فشار خروجی است. در سری BMD320 فشار خروجی به صورت ثابت ۱۴ بار است در حالیکه در سری BMD322 امکان تنظیم فشار خروجی توسط کاربر امکان پذیر است و بیشترین فشار خروجی رگلاتور در این سری ۱۰.۵ بار است.

همچنین تفاوت سری BMD502 و BMD322 در جنس دیافراگم و بیشترین گرید خلوص گاز می باشد. جنس دیافراگم در سری BMD322 استنلس استیل می باشد و بیشترین خلوص گاز جهت استفاده از این رگلاتور گرید ۵.۰ است.

در زمانی که سیلندر مورد استفاده رو به اتمام باشد در این پانل به صورت مکانیکی سیلندر ورودی از خالی به پر تعویض می گردد و دیگر نیازی به مراجعه کاربران جهت تعویض سیلندر ورودی نیست. در این حالت جریان گاز به صورت دائمی خواهد بود.

در این پانل ها امکان نصب سیستم آلارام اتمام گاز وجود دارد. بوسیله این تجهیز در زمانی که یکی از سیلندرها خالی شود، بوسیله سیگنال های نوری و صوتی در اتاق کنترل به کاربران اطلاع داده می شود که یکی از سیلندرها تخلیه شده است تا نسبت به تعویض سیلندر خالی اقدام نمایند. زمانی سیلندر خالی تعویض شد، کاربر کافی است دستگیره رگلاتور را چرخانده تا فرآیند تعویض ورودی گاز مجددا به صورت اتوماتیک انجام گردد.

همچنین در مصارف بالای گاز امکان نصب منیفولدهای افزایش سیلندر در این پانل ها وجود دارد. در این حالت امکان سری کردن سیلندرهای گاز تا ۱۰ عدد امکان پذیر است.

بوسیله شلنگ های قابل انعطاف (Flexible Hose) تمام استنلس استیل فرآیند تعویض سیلندر بسیار ساده خواهد بود و دیگر نیاز به باز و بسته کردن اتصلات نصب شده بر روی پانل نیست.

  • دو مرحله ای
  • مخصوص گازهای خنثی، اشتعال پذیر، اکسید کننده و ترکیبات گازی (مدل های BMD322-35 و BMD322-39)
  • مخصوص گازهای واکنش پذیر، خورنده و سمی (مدل BMD322-34)(این رگلاتور برای گاز اکسیژن مناسب نیست)
  • ساخته شده جهت گازهای خالص تا گرید ۵.۰
  • جهت استفاده در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی

جهت آشنایی با رگلاتورهای گاز به بخش مقالات مراجعه نمایید.

نحوه تغییر فشار

دو مرحله ای

جنس بدنه

برنجی با روکش کروم / استنلس استیل

جنس دیافراگم

استنلس استیل

جنس آب بندی

PVDF (برای رگلاتور با جنس برنجی) / PCTFE (برای رگلاتور با جنس استنلس استیل)